close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספות נוער - כל היתרונות והחסרונות של מיטות נוער נפתחות לילדים

מערכת שורשי טבת, תשפא25/12/2020

ילדים זקוקים למיטות המותאמות לגילם ככל שהם מתבגרים. המיטה צריכה להיות גדולה ורחבה יותר, וכמובן בכל מקרה נוחה ואיכותית. המאמר יציג את כל היתרונות והחסרונות של ספות ומיטות נפתחות לנוער

תגיות:
צילום: אתר הלקוח

הגיע הזמן להחליף!
בגיל העשרה הילדים שלכם כבר לא ירצו לחלוק את החדר שלהם עם אחיהם ואף לא יסתפקו במיטת יחיד. זה הגיל בו הגיע הזמן להחליף את המיטות. בדרך כלל הילדים יבחרו ספות נוער על מנת שיוכלו לארח את חבריהם ושבד בבד ישמשו אותם לשינה. כשמחליפים את המיטה יש לקחת בחשבון את גודל החלל ולמקם אותה באופן שהוא יישאר מרווח ונוח. הילד צריך להרגיש בנוח ויש לאפשר לו נגישות לשאר פרטי הריהוט האחרים כמו: שולחן הכתיבה, ארון הבגדים ועוד.

מה היתרונות של ספות הנוער?
כשרוכשים ספת נוער מרוויחים ספת ישיבה ומיטה

צילום: אתר הלקוח
ברהיט אחד אך יש לכך יתרונות נוספים. המיטות הנפתחות אינן תופסות מקום בחלל החדר בשל יכולת הצמצום שלהן. כמו כן, באמצעות מיטות נפתחות לאירוח המתבגרים יכולים לארח לשינה את חבריהם, לסגור אותן בבוקר ולהרוויח מקום רב למשחק ביום.

מבחינה פיזית אלו מיטות עם מזרנים אורתופדיים המקבלים את צורת הגוף ומאפשרים נוחות מקסימלית.

ישנן מיטות שניתן לרכוש עם ארגז מצעים בו אפשר לאחסן את שמיכת החורף בעונת הקיץ, כריות נוספות ועוד.

מיטות נוער בדרך כלל מיוצרות מעץ אך ישנן אף מיטות מתכת, מיטות ברזל או מיטות משולבות עם עץ. לפיכך, המיטות הללו יציבות, חזקות וגם אם הילדים קופצים עליהן הן מחזיקות מעמד לאורך שנים ולוקח להם יותר מ-15 שנים להתבלות.

המיטות מתאימות הן לילדים שעדיין זקוקים למיטת יחיד והן למתבגרים שרוצים לעבור שלב למיטה זוגית.

על מנת שהילדים יתפתחו באופן תקין הם זקוקים לשינה טובה ולכן חשוב לבחור במיטה איכותית. כיום מיטות הנוער מותאמות לצרכי הילדים בידיעה שהם ישנים בממוצע 9 שעות בלילה ואף יותר ומאפשרות הירדמות מהירה והארכת שעות השינה.

גם מבחינה כלכלית המחירים שלהן מתאימים לכל כיס.

קל לנקות מתחת למיטות כאשר הן סגורות ואין צורך להזיז אותן.

ולבסוף, כשקונים מיטות לנוער הן משנות את פני החדר מבחינה עיצובית. הן יותר אסתטיות וכיום ישנן מיטות בעיצובים המתאימים לכל סגנון של חדר.

החסרונות של ספות הנוער
כאשר קונים ספות או מיטות נפתחות יש לעשות זאת בחברה איכותית ואחראית כמו סליפ אין מכיוון שיש להן מנגנון קפיצי שמחייב איכות. חברה המעניקה שירות תיקונים ואחריות היא חברה המספקת מיטות תקינות וסביר להניח שלא יהיו תקלות. למרות זאת, צריך לבחור במקום שתמיד ייתן לכם מענה ואחריות. חברה כזו תדע לייעץ לכם על דגם המיטה המומלץ בהתאם לילדיכם. האם כדאי מיטה מתכווננת, מיטה עם ארגז מצעים, מיטת ספה וחצי ועוד...

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה